Partagez | 

Conversation entre Kim Hoon Byeol et Tian YunJie

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
MessageSujet: Conversation entre Kim Hoon Byeol et Tian YunJie   Jeu 16 Oct - 6:41

Date 15/10/14

Hyung
Tu me fais faire choses tellement graisseuses que ça m'en donne la chair de poule, ça me donne envie de gerber.

sent at 23:40

Hyung
Merci ... pour le message sur Twitter. Tu as écouté la chanson?

sent at 23:41

Forgive my broken promise that you'll never see me cry. And everything, it will surely change even if I tell you I won't go away today ; Will you think that you're all alone when no one's there to hold your hand? And all you know seems so far away and everything is temporary rest your head : I'm permanent   © & ©
Tian YunJie

Rival Since : 30/07/2014
Admin - Performer
Admin - Performer

Revenir en haut Aller en bas
MessageSujet: Re: Conversation entre Kim Hoon Byeol et Tian YunJie   Ven 17 Oct - 1:35

Byeol
Maintenant je sais quoi t'offrir pour tes débuts : UN SAC EN PAPIER. Comme ça, t'en foutras pas partout haha

Ps : puis te plains pas, tu ressors plutôt bien sur la photo, t'as fait le bonheur de tes fans !
sent at 23:43

Byeol
Haha tu l'as vu? Y'a pas de quoi ! Et bien sûr que je l'ai écouté la chanson, elle tourne en boucle depuis un moment maintenant... Vous avez fait du bon boulot ! T'as intérêt de m'envoyer l'album dédicacé hein ㅋㅋㅋ
sent at 23:44

« Why don't you stay for a while ? It's been too long since I've smiled. There's too few people I trust. I won't ask you for too much. Good conversation and such and if I'm being honest... From time to time you cross my mind. Good company is hard to find. From time to time, you cross my mind, so stay with me, just for the night »(c) crackle bones
Kim Hoon Byeol

Crédits : 나는; yongja-e
Rival Since : 29/07/2014
Performer
Performer

Revenir en haut Aller en bas

Conversation entre Kim Hoon Byeol et Tian YunJie

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1